Service desk

Eén aanspreekpunt voor optimale dienstverlening.

Passies weet dat veel van haar opdrachtgevers het als zeer prettig ervaren als zij één loket hebben waar zij alle wensen, behoeften en vragen inzake verhuizingen kwijt kunnen. Om haar klanten goed van dienst te zijn werkt Passies met een zogenaamde servicedesk. Doel van deze servicedesk is het creeren van “een loketfunctie” voor onze klanten.

Passies Service desk voordelen

Het werken met deze servicedesk biedt u veel voordelen:

  • Eén ingang voor al uw vragen en opdrachten;
  • De medewerkers van de servicedesk dragen er zorg voor dat u snel en vakkundig wordt geholpen;
  • Uw opdrachten kunnen wij door het gehele land uitvoeren;Managementrapportages verstrekken op ieder gewenst moment en op ieder gewenst niveau

Op deze wijze biedt de servicedesk uw organisatie een unieke meerwaarde.

Sleutel- en gebouwbeheer

Met de modules voor het beheren van sleutels en toegangen tot de gebouwen van uw bedrijf kunt u de fysieke toegang van personen tot ruimtes, gebouwen en inventaris bepalen. Per object kunt u één of meerdere sloten definiëren, waarbij verschillende personen toegangscodes kunnen gebruiken tot de diverse gebouwen.

Handyman

Deze functionaris is een allround klusjesman voor allerhande voorkomende technische werkzaamheden, in het bezit van Veiligheidsdiploma VCA*, technische opleiding op lbo/mbo niveau alsmede interne opleidingen ten aanzien van klant- en kwaliteitgericht werken.

Handig zo’n Handyman

Onze handyman kan worden ingezet voor diverse werkzaamheden zoals het;

  • monteren van kantoormeubilair,
  • ophangen van wandversieringen of
  • het inrichten van archiefruimten.

De handyman heeft een volledig uitgeruste servicewagen met gereedschappen en hulpmaterialen tot zijn beschikking.

Facility management

Om ervoor te zorgen dat u zich voor de volle 100% kunt richten op het uitvoeren van uw vak, biedt Passies de mogelijkheid om de facilitaire diensten voor u uit handen te nemen.